torsdag

Hade nationella i matte idag. När vi gjorde provet kändes det bra och inge svårt alls. Men sen efteråt kom jag på massa fel jag gjort, känns grymt surt eftersom det var saker jag kunde men jag tänka bara inte nog mycket, så blev massa slarvfel. Men men, hoppas dom inte var alldeles för många.

Egentligen har jag lust att skriva värsta långa emotionella inlägget om min klass och så just nu för det är många tankar om den som snurrar runt i min skalle just nu. Fast det får jag ta någon annan dag för är alldeles för trött just nu. Kan säga så mycket som att jag kommer gråta floder på avslutningen.


2 fräna idag

Har inte gjort mycket idag, slutade tidigare, vilket har blivit allt vanligare nu för tiden. Så har legat hemma, soffhängt och gjort so;n. Sen lekt med Victor och nu ska jag lägga mig och kika film med världens bästa lillebror.

Fredag imorgon, känns super! Har dock lite beslutsångest ifall jag ska åka till Luleå och vara där över helgen hos Joanna. Hur jag gör återstår att se.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0