torsdag

Skippade Coop igår. Satt hemma och segade. Ringde Victor som var hos Felix, V sa "jag börjar bli trött". Så tog mitt pick och pack, gick och mötte honom, gick hem till honom, tog en snabb bastu, en dusch, sen la oss i sängen framför lost. Dock somnade Vic innan det var slut och mina ögon var riktigt tunga så slutet på avsnittet blev kikat i morse.


Strax efter 12 begav jag mig utåt för att möta Isabelle. Vi gick på Coop och köpte varsin juice och knatade sedan hem. Väldigt intressant, jag vet. Mitt liv är grymt intressant...

Nu känner jag mig allmänt seg. Kvällens planer är inte riktigt klara än. Men har några idéer men får se hur det hela slutar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0