förlåt för dålig uppdatering

Jag har inte varit så aktiv här på bloggen de senaste dagarna men tänke slänga in ett inlägg om fredagen.

My lovely Elin kom hit, vi gjorde oss i ordning och sen åkte vi upp till Kullen till Norberg med Victor och Felix. Efter ett tag kom Kevin, Moa, Tash, Therese och Therese också dit. Där hände lite roliga saker och jag hade riktigt trevligt.






Sen skulle vi ta sista bussen hem till gve. Vi väntade och väntade men den kom aldrig. Så vi var fast i kullen. Det slutade med att jag, Elin, Victor och Felix gick till Elin för att vänta på 6 bussen. Dock så somnade alla och vi missade den. Så då var det bara att vänta på 8 bussen ist. Under tiden tog vi vad som fanns att äta, vilket var fiskpinnar och mos. Så 7 på morgonen en lördag satt vi inne i Elins kök, åt fiskpinnar och mos och lyssnade på radion. Hel festligt, I know!




Felix var duktig och diskade innan bussen skulle gå.

Alla var helt döda på bussen ner till Gällivare. Jag och Victor for till honom och gjorde något som verkligen behövdes, sov.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0