angående Luleå

Jag har nog glömt att nämna det i bloggen men jag flyttar ner till Luleå på torsdag. Jag har fått tillfälligt boende. Vdn för ENPs bror har en stor etta i stan och han ska bo i sin stuga fram tills sista september så under den tiden ska jag låna hans lägenhet. Så medans jag bor där ska jag söka nått eget. Känns iaf bra att jag har nånstans att starta nu, och i stan känns ju ännu bättre.

Så på torsdag drar jag ner dit med älskling och gör mig hemmastadd.

Strax ska jag bege mig iväg och köpa lite nödvändigheter till Luleå, så som sängkläder.
 

 

Förhoppningsvis hittar jag något sånt här.
För er som inte vet - jag är zebra-kåt!!

 


Kommentarer
Postat av: madelene

jag sa ju det daniela! du är zebra-kåt:D

2010-08-15 @ 02:08:44
URL: http://madelenenorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0