ENP10 grüümt

Jag ska börja med att säga att Jesper är K L A N T. Igår skrämde han oss med det där med att killarna borde ha klänning. Men idag... jag vet inte vad han höll på med han lyckades iaf fastna med fingret i tejphållargrejen. Som ni ser på bilderna. Det började bli blått och svälla lite. Duktigt Umeå, duktigt.

Sven, Jesper (& hans klanteriet) och Anton.

Sven, Klara, Jesper, Anton och Albin.

Imorgon ska vi på nån liten utflykt till Ormberget (vad det nu är för ställe) efter lunch. Blir säkert grüümt. Men något som är mer grüümt, vi har ingen idrott på fredag och har då bara en lektion som börjar först 11.40. Sen till helgen blir det att åka till Gällivare.

Jag började blir lite tveksam till ENP där ett tag men jag tror faktikst det kommer bli awesome. Jag gillar min klass, fast den är lite uppdelad nu men tror det blir annorlunda när alla riktigt lärt känna varandra. Vilket jag tror är mening med att vi ska åka till Ormberget imorgon.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0