sista dagen av sommarlovet

Sista dagen av sommarlovet idag, känns knappt som att det varit sommarlov. Sommar har bara sprungit förbi. Sjukt snabbt. Hösten är påväg och skolan börjar imorgon.

Idag for Victor tillbaka till Gällivare, gick med honom till bussen och sa hejdå. Ville verkligen inte att han skulle åka, men men åker till Gve på fredag så det dröjer ju inte allt för länge innan jag får träffa honom igen.



Sen efter ett tag gick jag och mötte upp Isabelle som kom hit idag. Så gick vi till mig och satt bara här och pratade. Hon for för ett tag sedan och nu ska jag laga mat innan vi ska fara och sola. Det är verkligen välbehövligt för min del kan jag då meddela.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0