tisdag

Helt okej skoldag. Imorn blir dock jobbigare, börjar 8.15 och slutar 16.35. kul... Men jag gillar min klass så det ska nog bli heeelt okej.
Efter skolan gick jag och mötte David. Så gick vi på stan en sväng och uträttade lite av mina ärenden, sen for vi och handlade (min kyl började bli ett gäng tom) och sen gick vi till mig. Vi satt bara och chillade, kikade OC och gjorde mat. Så blev att umgås med honom hela dan.


Senare for han hem med bussen och jag gick och väntade på att Isabelles buss skulle komma. Och nu sitter vi här hos mig. Hennes buss går om typ en halvtimme och då blir det duschen och sen OC (igen) för min del.
Puss

Kommentarer
Postat av: anna björkman

bara att tagga för morgon dagen, daniela! :D

2010-08-24 @ 22:14:29
URL: http://www.annaburkman.devote.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0