ett gäng bilder från västkusten

Som ni vet for jag och Victor ner till västkusten. Min mor och bror skulle dit och frågade om vi skulle med för längesen, men jag sa att jag skulle gå på LK istället. Men sen, då dagen kom och vi skulle skjutsa ner dom till tågstation så ångrade jag mig. Så jag och Victor gick och bokade biljetter till ett tåg som gick 3 timmar senare.

Vi blev borta lite mer än en vecka. Moder och broder for hem söndagen därpå men jag och Victor bestämde oss för att stanna en dag till. Blev inte så mycket gjort faktiskt. I strömstad låg vi och degade mest. For till Capri 2 dagar och for in till Nordby och inhandlade lite kläder.
I Göteborg blev det inte heller så mycket gjort. For på Liseberg, gick på stan en sväng, kikade film och tog det lugnt.

Vädret var inte alltid det bästa men det gjorde inget, då hade jag bara anledning att få ligga inne och krama på Victor. Hade iaf riktigt myyys.



































































































Kommentarer
Postat av: jempan

fan vilka härliga bilder! du o victor är så himla gulliga tillsammans:)

2010-08-12 @ 23:13:47
URL: http://jenniferjempan.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0