första skoldagen - check!

Första dagen på ENP idag. Vi är 33 stycken i klassen och den verkar blivit riktigt bra. Så ser nu framemot resten av veckan.



Har hunnit med en massa idag. Är helt slut nu efter allt hit och dit farande. Började med att jag träffade några ENP:are, så gick vi ner till skolan, var i skolan. Efter skolan gick jag, Klara, Anton och Sven på stan en sväng. Sven for och vi andra gick till Klara. Var där ett tag tills jag och Anton gick tillbaka till stan. Gick på lite affärer och chiiilladee bara.

Sen for jag hem, Joanna kom till mig och sen kom Isabelle också. Vi satt och pratade lite innan vi gick ner till Exotic och åt. Sen blev det en snabb runda på stan igen. Senare for jag och Isabelle till henne, var där ett tag och pratade med hennes rumskamrater Emma och Julia. Sen tog vi en promenad tillbaka till stan och gick till mig, dit Evelina och Niklas också kom. Satt här ett tag och sen for dom.

Nu ska jag göra mig i ordning för bädden och OC.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0