dag 11, mina syskon

Eftersom jag inte skrev igår så kommer dag 11 och 12 idag.

Mina syskon då, eller mitt syskon eftersom jag bara har ett.
Jag har en lillebror, han heter Didrik, är 11år, går i 5an på Heden och han är världens bästa! Jag och min bror har alltid haft bra relation, vilket jag vet vi kommer ha livet ut. Han har aldrig varit sådär jobbig som dom flesta småbröderna är. Min bror är den som är mig allra närmast om hjärat, han är den jag hade offrat mitt liv för, för jag hade inte kunnat leva utan honom. Det känns riktigt jobbigt att vi numera bor 25mil ifrån varandra och jag bara får träffa han typ varannan helg. Och samtidigt som jag är här är han där och blir bara större och större. Didrik kommer alltid för mig vara 3 äpplen hög, ha vitt krulligt hår och stora smilgropar. Även fast han snart är lika lång som mig, börjat töja örat, fått lika stora fötter som mig och hänger på skatehallen så mycket han bara kan. Jag vill inte att han ska bli stor.



Min lillebror är världens finaste kille och jag älskar och saknar honom!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0