dag 2, min första kärlek

Måste nog säga att min pojkvän Victor är min första riktiga kärlek. Visst man har ju varit lite små förälskad förut men jag har aldrig känt för någon annan som jag gör för Victor, så det är helt klart han. Vi blev tillsammans den 4e mars 2010 och har alltså varit tillsammans 9 månader på lördag. Det känns som att vi hunnit med så mycket under våra snart 9 månader och det allra bästa vi gjort tillsammans var då vi åkte till Turkiet i somras. Det var und-er-bart.
Vi kände inte varandra så bra innan vi började "hålla på" som men det kändes rätt väldigt fort och sen dess har det bara känts mer rätt för varje dag som gått. Även fast vi bor 25mil ifrån varandra numera så får vi det att funka.

Jag vet inte riktigt vad jag ska skriva, mer än att han är världens bästa pojkvän och jag älskar honom mer för varje dag som går och saknar sönder honom varje dag vi inte ses.


Kommentarer
Postat av: Victor

Gillas starkt!

Pussa lite på honom från mig också nästa gång :)

2010-12-02 @ 21:04:39
URL: http://victornorberg.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0