dag 7, min bästa vän

Jag har några riktigt bra vänner som är guld värda. Men min allra bästa vän som följt mig genom många tunga, svåra, roliga, bra och händelserika år och alltid stått vid min sida är Isabelle Tjäder.

Vi har hållt ihop i många år, det var väl i 6an som vi blev riktigt tajta. Det var vi mot världen, "fuck the rest", minns du? Den här tjejen är en stor del av mitt liv och måste säga att det är tack vare henne som jag lyckats stå kvar på benen då det känts som svårast. Hon har alltid funnits där, jag har alltid vetat att bara jag har henne så går allt bra. Och jag har haft rätt.

Det är mycket som har hänt under åren, människor har dykt upp i mitt liv, människor har försvunnit men hon har alltid funnits kvar och vi har följt varandra genom förändingarna i livet i typ 5 år nu. Vissa perioder pratar vi knappt med varandra men för det så glider vi inte isär. Vi behöver inte umgås, vilket vi faktiskt inte gör så ofta, men hon är den som alltid stått mig närmast. Såna som hon växer inte på träd och hon är verkligen guld värd.

Jag hade kunna skriva väldigt mycket för den här tjejen betyder otroligt mycket för mig men tror det får räcka så. Kan avsluta med att säga att jag kommer alltid finnas där för henne som hon funnits där för mig.

mars 2007


Kommentarer
Postat av: isabelle

alltså jag fick tårar i ögonen! haha, som den fjant jag är! men jag tycka om diig <3333

2010-12-08 @ 12:19:25
URL: http://emmaiisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0