jullov

Har varit död här ett tag nu, men mitt internet har inte velat samarbeta med mig.
Livet rullar på i Lulestad och jag rullar upp till Gällivare imorgon. Blir att fira jul där och umgås med folk och sedan åka tillbaka till Luleå över nyår.

Idag fick vi jullov, vilket känns ungefär såhääääär skönt. Om inte lite mer till och med. Efter skolan blev det iaf att gå ut och äta med Emelie och Linus, köpa hårfärg och sen åkte vi till Linus och färgade hans hår. Sänghäng framför tvn sen tillbaka till stan, Hemmakväll för att köpa godis och träffa David (som jag inte träffat på år och dar) och sen till mig för lite soffhäng.

Imorn kommer min papi hit till Luleå för att utföra lite julshopping med mig och hjälpa mig städa ur min lägenhet eftersom jag flyttar ut härifrån imorn. Lite sorligt känns det faktiskt. Men men, hoppas bara på att det inte dröjer allt för länge tills jag hittar något nytt och eget.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0