tisdags lista

Jag har insett att min senaste kyss.. var idag
Jag har insett att.. jag har inge lust att sova själv inatt
Jag lyssnar på.. tvn
Jag pratar om.. det jag har att säga
Jag tycker om.. att ha kul!
Jag avskyr när folk.. inte kan vara sig själva
Min bästa vän.. finns alltid där för mig
Min första vän hette.. felicia tror jag
Kärlek är.. något fint
När jag borstar tänderna.. brukar jag oftast vara riktigt trött
När jag lagar mat.. blir det ofta fiskpinnar eller kyckling
Jag tänder på.. fixat hår, stickade tröjor med uppkavlade ärmar, ljusa jeans, stil helt enkelt!
Det sexigaste yrket är.. hmm
Det är charmigt med.. jag vet faktiskt inte
Jag är rädd för.. att känna mig ensam
Den värsta känslan är.. ensamhet
Den bästa känslan är.. lycka
Jag är bäst på.. att komma ihåg folks namn
Jag är sämst på.. att ta tag i skoluppgifter
Jag kommer alltid att vara.. född 1994
Det finaste som finns är.. vänner
I sommar hade jag.. riktigt kul på pdol
Sist jag grät var.. minns inte exakt
Jag kan.. lite franska
Jag kan inte.. vara dum mot min bror
När jag vill tänka.. lyssnar jag på musik
Min mobiltelefon är.. en htc
När jag vaknar på morgonen.. vill jag somna om
Innan jag går och lägger mig.. spelar jag mobilspel
Idag har jag sett.. emelie och linus
Ikväll ska jag.. kvällen är över och jag ska snart slå på sex and the city
Jag vill verkligen.. att det ska bli fredag


Kommentarer
Postat av: Hanna

Hej! Spana gärna in min blogg på http://wordsbyme.se Där hittar du mina senaste shoppingfynd, lite låttips osv.. Ha en trevlig kväll!

2010-12-29 @ 19:55:03
URL: http://wordsbyme.se
Postat av: Felicia

Hej! Jag tror jag såg dig på stan idag i Luleå men visste inte riktigt om de var du så jag vågade inte säga hej! :p

2010-12-29 @ 23:22:44
URL: http://fellanwiiklund.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0