torsdag - 9/12

Den här veckan har gått riktigt fort, redag fredag imorn. Innan man vet ordet av det så är det julafton, och jag som inte köpt en enda julklapp än. Vad ska man köpa till Victor, sin mor, bror och far?

Idag tycker jag om skolan! Torsdagar är underbara. Vi gör praktiskt taget inte ett skit. Idag så var det datorn, film, hyprande och lunch på Exotic med Alice, Linus, Gustav, Anton och David.
Jag har typ damp eller nånting, på allvar. Jag har koncentrations svårigheter, har ofta svårt att sitta still och är duktigt på att vara speedad i skolan. Nog för att jag är van att ha det så efter att ha gått i 9A på Hedskolan men jag var inte såhär obrydd om själva skolarbetena och så. Aja, jag har ju kul iaf!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0