gårdagen

Igår kändes det som att jag hann med hur mycket som helst!
Det började med att jag slutade redan 11.35, då tog jag med mig Emma så gick vi på Nittaya där hon bjöd mig på lunch (birthday gift).
Sen kom Isabelle då gick vi på runt på stan några vändor. Jag fick en ny eyeliner av henne (birthday gift) och inhandlade nya leggins (big need).
När jag kom hem var klockan vid 3, en timme senare blev det att bege sig över till Madelene. Vi skulle göra so;n men fastnade framför datorn istället. Sen gick vi ner på stan för jag skulle köpa en ring jag kollat på tidigare. Innan vi gick tillbaka till henne igen gick vi på konsum och köpte päronkräm för att ha nått att äta efter vägen. he he.
Väl tillbaka hos henne blev det att göra lite so, för min del iaf. 
Sen for jag till träningen, kollade dock bara för är sjuk.
Efter det kom mami och hämtade mig, for på ica, statoil och sen hem för att kika tv tills det var dags att sussa.
That's it!




Kommentarer
Postat av: madelene

men sjuukt gulligt<3 och jag blev sugen på päronkräm nu! xP

2010-02-16 @ 19:20:34
URL: http://madelenenorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0