looking for an apartment

Jag och papi har suttit flera gånger nu och letat runt efter lägenheter i Luleå. Jag hittade en som jag blev HELT KÄR I men den har blivit såld. Den var sjukt fin och det var fan kärlek vid första ögonkastet. Dock så var den jävligt dyr men ändå.
Men har hittat andra fina lägenheter också. Helst av allt vill jag ju ha i centrum. För då äre nära till stan då, tågstation och skolan (som är centralt). Finns hyffsat många i centrum till salu men då ligger priset för en etta på ungefär 390 000-440 000 och en tvåa närmare en halv miljon. Så om min pappa har lust att hosta upp en halv miljon till mig så är ju det super!

Den här lägenheten tycker jag är heelt okej! Den är i centrum och kostar 425 000. Dock så är den lite liten men helt okej som sagt.
Allrum
Hall
Allrum mot kök
Från kök mot allrum
Sovalkov

Vore gode skönt att skaffa egen lägenhet. Dock lite ensamt kanske men ändå. Nu längtar jag bara tills 9an ska vara över så jag kan bege mig ner till Luleå. Om allt nu blir som planerat.

Kommentarer
Postat av: elin

liteen? :O

2010-02-02 @ 15:40:20
Postat av: annie

håller med elin :O den var ju inte speciellt liten. tkr den var riktigt fin :)

2010-02-02 @ 20:11:45
Postat av: jocke a

säger det sammma!!! kommer väl vara ensam i lägenheten? inte liten

2010-02-03 @ 17:20:46

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0