lördag

Igår blev det inte att göra nått speciellt. Vi som hade planer som hade blivit great men som vanligt blir det inte som man tänkt sig. Vi tänkte hyra bastun hos Evve och chilla järnet och ha trevligt men det gick inte. Så jag och Isabelle var iaf hos mig ett bra tag, sen gick vi ut och mötte Patric för att sedan bege oss till Arvid där kvällen spenderades.


Just nu sitter jag hemma vilket jag verkligen inte har lust med. Funderar på att fara och hitta på nått. Vad återstår att se.
Ska ta och ringa M igen.
pusstjing


Kommentarer
Postat av: isabelle

var den snyggast av alla bilder eller? fan hur man ska se ut..

2010-02-13 @ 16:27:10
URL: http://emmaiisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0