tisdag - bara att bita ihop

Sista veckan innan sportlovet nu, bara att bita ihop de sista dagarna nu. Känns måttligt skönt med lite ledighet nu. Men innan man får det har vi fysikprov imån och SOinläming på fredag. Har inte ens börjat plugga till provet än och är inte ens halvfärdig med brevet så börjar känna mig lite stressad. Men det löser sig, det gör det alltid.


gullig bild på Per och Isabelle när vi gick hem från skolan igår.

Kan meddela er alla om att det är förjävligt kallt ute för tillfället. GAAAH! WHY GOD, WHY??!!!!!! Hate it, hate it, hate it! Fattar ni vinken? Jag hatar kyla...
Men nu äre snart vår och det gillas grymt mycket, tiden går snabbt. FÖRJÄVLIGT SNABBT NU FÖR TIDEN! Det är nästan lite läskigt hur snabbt tiden går.
En annan läskig grej var att igår kom jag på att det här är ju sista terminen i 9an, jag har som tänkt att vi har en till :O Så gymnasiet är ju närmare än jag tänkt mig. HJÄLP. Innan jag vet ordet av det kommer jag befinna mig nere i Luleå, ensam i en lägenhet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0