torsdag

Fredag imorgon, det gillas grymt mycket! Veckorna går ruskigt snabbt. Men det är bara bra, sommaren kommer bara fortare då. Dock känns det samtidigt lite läskigt, för i sommar tar jag mitt pick å pack och flytter bort från Gällivare, från tryggheten.

Idag for jag en sväng på stan med Evelina. En väldigt kort sväng, på lindex och mondo. Jag fick med mig ett par riktigt fina jeans hem och hon ett finfiiint halsband. Så lite shopping blev det ju iaf. Jag har även hittat en kjol, ett linne och en väska som jag ska slösa mina pengar på. Älskar nya kläder, hatar att slösa pengar. Det går inte riktigt ihop...

Kass bild, men den får duga.

Nu ska jag kika film med min broder och sedan studsa i säng. Sovmorgon till 10.05 väntar imorgon, det gillas.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0