55 mils rädsla

Igår efter skolan blev det att gå och fika på nyfiket med Emma. Efter det gick vi till henne och chilla, kollade tv och pratade.


Anledningen till att jag sitter hemma nu ist för att vara i skolan är för att jag ska mest troligt bege mig till Umeå med mamma inom en timme. (Dock inte helt säkert, beror på om hon får ledigt) Det är öppet hus på skolan som jag funderar på att söka till så ska dit och kolla. Känns dock för långt bort, ca. 55 mil.
Jag vill verkligen gå den där skolan men jag vet inte om jag vågar flytta. Det känns för långt, för stort. Tanken på att flytta dit helt själv skrämmer mig faktiskt. Vad ska man göra när rädslan sätter hinder för drömmarna.

Kommentarer
Postat av: Anonym

Tja, jag har ju bott här i ett halvår nu.

OCh om det skulle vara något, så finns jag ju.

2010-01-19 @ 21:36:52
URL: http://bengtant.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0