bilder från "laaanet"

Vissa av bilderna blev dåliga, jag vet.

Victoria och Isabelle spelade Mariokart, publiken hade svårt att hålla sig lugn.




geeks

super nintendo

nintendo 64


sen for Vicky och Carro

sen blev det fikapaus

kaffe och glass med bär stod på menyn

en söt Evelina som lämnade oss (mig, elin, bella och emma) vid 3

då blev det att dumpa nintendot för facebook ett tag



jag hade faktiskt riktigt kul

vid 7 somnade Emma och Bella

jag och elin stannade vakna genom natten själva, men vi hade trevligt ändå. spelade lite till nintendo, nötte facebook, gjorde mackor o.s.v. konstigt nog var jag inte särskilt trött alls under hela natten/morgonen.

sen vid 10 vaknade sömntutorna till liv

Isabelle for hem ett litet tag senare och när klockan närmade sig halv 12 gick jag, Elin och Emma till Nyfiket för att äta frukost. Efter att en toastmeny och en choffe satt sig i magen blev det att knata till en Arvid som fortfarande låg i sängen för att umgås ett tag.
Nu har jag varit vaken i ungefär 29 timmar och är inte särskilt trött faktiskt. Snarare ganska pigg, kanske jag borde sluta sova alltså.

Jag sover bort hela dagarna, kliver upp ur sängen först vid 6 och far ut och gör nått först vid 10. Idag när vi gick till Nyfiket var klockan vid halv 12 och det var faktiskt rätt så ljust ute. Det har jag inte sett på väldigt länge, jag har saknat ljuset! Hatar mörkret för tillfället, måttligt less.

Nä, nu ska jag göra mig i ordning för att fara och göra nått på ett tag.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0