even though it hurts, it will always get better

Jag ska lära mig att skita i saker, saker som betyder mycket för mig men gör för ont att bry sig om. Jag kunde göra så förut, då hatade jag det. Nu när jag inte kan göra det längre hatar jag inte inte kunna göra det. Men nu orkar jag helt ärligt inte mer. I've been let down to many times. "Hoppet är det sista som lämnar en." Hoppat för det här, det där har dock börjat lämna mig nu. Det har gjort det många gånger tidigare, men har alltid kommit tillbaka. Men det slutade ändå alltid med att man blev sårad. Så nu skiter jag i det här, också.

Jag ska lära mig att skita i saker,
saker som betyder mycket för mig men gör för ont att bry sig om.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0