fredag - 4 dagar frihet kvar

Att kliva upp imorse och bege sig till dårhuset (tandläkarn) var en pina. Hur ska jag klara av skolans tidiga dagar? Det gick väl hyfsat hos tandis. Ska dock tillbaka 20 januari och plasta baktänderna. Och jag måste börja använda tandtråd för har så trångt mellan tänderna. Men vems ids egentligen med det?


Efter tandläkarn satt jag i bilen och gnagde på min allévo low calorie bar och smuttade på min froosh frukt smoothie medans jag väntade på en otroligt seg moder som var på ica.

Kom hem vid 09.20 tänkte "fan vad skönt att vara uppe tidigt." Men så tänkte jag att jag ska vila ett tag, 1-2 timmar ungefär. Men självklart så somnade jag och blev väckt först 13.33 av en Isabelle som ringde och väckte mig. 

Nu vill jag att 9an ska ta slut och flytta till Luleå. Det är ju inte alls säkert men för stunden lutar det mest mot det och helst av allt vill jag ha med mig Isabelle. Att flytta med henne hade gjort det ett gäng roligare.
Skickade nyss ett mail till syon för jag har hittat en skola jag funderar på, dock så vet jag inte om den finns i Luleå. På gymnasium.se stod det att den gör det men sen på dens hemsida finns inte Luleå med på listan över städer den finns i. `
Thoren Business School, någon som vet om den finns i Luleå?

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0