i Umeå

Sitter på hotellrummet i Umeå nu. Kom nyss in efter att ha varit på skolan och därefter hemköp.



Skolan var väl sådär. Asså skolan verkade ju bra och så. Själva byggnaden var värsta fin och lärarna verkar bra men de flesta av eleverna verkade vara värsta mupparna. ha ha. De som var där på öppet hus idag samtidigt som mig var inte precis några jag hade velat gå i samma klass som heller om jag säger så. ha ha.
Vet inte riktigt hur jag ska göra, 55 mil känns långt och vet inte riktigt om det här är rätt. Jag fick en annan uppfattning av skolan idag än vad jag fått av att läsa på internet. Kan säga såhär att den verkade bättre på internet. Fast det är nog för att efter att ha lyssnat idag verkar det vara på tok för mycket inriktat på ekonomi delen.
Okej, nu låter det som att jag inte tycker skolan verkar bra. Det gör den! Men avståndet och att det är så ekonomi och ekonom inriktat gör det inte så intressant för mig.

Ska nog iaf till Luleå på måndag med mami och kolla på skolan jag funderat på där också. Får hoppas att den känns bättre, för Luleå känns som mycket bättre avstånd.

Har nyss ätit en kycklingsallad och nu blire att kika tv och sen sussa. Ska upp redan 8 imån.
puss

Kommentarer
Postat av: joanna

jag tror vi har öppet hus på våran skola hela veckan om jag inte minns fel, det var iaf massa 9or där idag oc igår. Hör av dig om du kommer hit, kom fast tidigare om du vill!

2010-01-20 @ 16:41:14
URL: http://joannakarteris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0