ibland kan livet vara grymt jobbigt

Jag kan meddela er alla att Daniela Sammelin är ett gäng less på skolan!


Så, nu när det var sagt kan jag fortsätta med att skriva att idag i äckel usch blä skolan fick vi valblanketterna inför gymnasievalet. Jag har ingen aning vad jag ska söka! Tillbaka på ruta ett... Helt ärligt så satt jag och pratade med papi idag om att eventuell söka till Umeå. Eller kanske Skellefteå. Men det känns aningen långt, Luleå hade varit prefeeekt men tyvärrr så finns ju inte skolan där. 28/1 ska blanketten vara inlämnad. Om 15 dagar.
Vad ska jag söka?

Kommentarer
Postat av: Anonym

det du mest vill gå sen om linjen finns långt bort så går det säkert bra

2010-01-14 @ 11:02:45

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0