ja må han leva

Igår kom Madelene hit, vi funderarde på att bege oss till Davids 18års fest. Efter att ha velat ett tag kom Maddes mamma och plockade upp oss, vi for och hämtade Isabelle och begav oss sedan till lokalen. Där det var massa trevligt folk. 

blev dock inget fotande. här var iaf i slutet av kvällen när folk hade börjat bege sig och vi satt några och lyssna på Victor som sjöng och spela har jag för mig.

Jag hade verkligen inge pepp att fara dit först men Madde lyckades övertala mig och tur var väl det. För hade faktiskt ganska trevligt och jag måste sluta sitta inne och tråka. Även fast allt annat känns jobbigt...

Kommentarer
Postat av: madelene

positivt tänkande nu gumman!

2010-01-17 @ 19:49:27
URL: http://madelenenorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0