just for your information

Nu är det såhär att jag får allvarligt damp på min dator. Internet fungerar inte på den, igen... Så jag får ta och använda mig av min faders dator tills min vill samarbeta med mig igen. Och jag ber till gud om att det är snart!

Jag kan ju ta och meddela er om att jag har sovmorgon till halv 1 imorgon (tror jag det var). Egentligen fick vi vara lediga hela dan. Men jag ska gå på de två sista lektionerna och göra mitt historiearbete för jag ligger låångt efter och jag vet av erfarenhet att jag inte kommer få något gjort hemma.

För övrigt kan jag ju säga att jag är måttligt less på vintern. Jag veeet. Jag tjatar mycket om det, men kan inte hjälpas. Och en annan grej, jag saknar Elin Hägg. Känns som att jag inte har hört av henne på år och dar.

2 eller 3 vintrar sen.

Kommentarer
Postat av: elin

detsamma :/ <3

2010-01-29 @ 00:21:30

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0