nu känns livet flera kilon tyngre

Jag hade just bestämt mig för vad jag skulle gå, efter allt velande kändes det som att jag äntligen hade hittat något som faktiskt skulle passa mig. Jag hade just hittat vad jag ville gå. Men idag, mina planer gick i kras. Fick veta att skolan inte alls finns i Luleå! Som Thåström skulle ha sagt, fanfanfan. Närmaste är Skellefteå och sen Umeå. fanfanfan. Fattar inte för NSD hade skrivit en artikel 22/12-07 (tror jag det var) att skolan hade startat i Luleå. Men tydligen inte. fanfanfan. Jag har gode lust att flytta ner till Umeå eller Skellefteå för att gå på den. Men det känns dock för långt...

Nu börjar sökandet, igen. Funderar på att söka till ENP iaf. Fast är inte säker på att jag vill gå entreprenörs. Funderar också på att söka till NTI-gymnasiet och gå media. Men vet inte riktigt. Hur som helst blir det nog mest troligt flytt, inget här hemma i hålan tilltalar mig.


Kommentarer
Postat av: Anonym

Thoren Business School finns väl i boden? om inte så en liknande skola där man oftast bara pratar engelska

2010-01-12 @ 22:26:04

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0