söndag

2 dagar sen jag skrev, dåligt Daniela! Men känns inge kul när min egna dator inte fungerar så skyller på det.

Kan uppdatera er lite om vad som hänt.
I fredags umgicks jag med Joanna (som fyllde år), vi bakade, spelade spel och tog det lugnt. Sov över där så lördagen spenderades också hos henne. Det kom lite flickor på födelsedagsfika dit. På kvällen blev det att bege sig till Vanessa vars det var massa folk. Hade trevligt där tills det var dags att bege sig någon annanstans. Någon snäll pojke kom och skjutsade oss som var kvar hos Vanessa till fjällnäs. Blev att gå till Sunken. Satt och pratade med Emanuel mestadels av tiden tills Micke kom och hämtade mig och Hanna.
That's it.

Idag hade vi match och jag spelade helt jävla uselt. Hoj, såna här dagar gör att man hatar basketen. Men senare blire iaf att fara till Isabelle med flickorna för en lite sen födelsedagsfika. Ska bli trevligt. Har dock lite bråttom för duschade typ nyss så måste ta och lägga på ett kol för ska dit om en halvtimme.
puss

Kommentarer
Postat av: Leia ♥

Förstår det. Alltid roligast med sin egen dator. :)

2010-02-01 @ 16:16:12
URL: http://leiabloggar.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0