TBS

Sängen fick vänta ett tag.
Har suttit och läst runt om Thoren Business School och har nu fått konstanterat för mig att den finns i Luleå. Upptäckte också att det är mycket engeska, good! En artikel skrev att det är en engelskspråkig utbildning, så vet inte om jag ska tolka det som att all undervisning sker på engelska eller en del av den. Tycker iaf att skolan verkar bra och den är ganska internationell. Man får fara på "business trip" i Europa och man har någon slags kontakt med andra länder som skolan finns i. Det är mycket praktik och man har många projektarbeten, vilket känns väldigt roligt. Det är studieförberedande men samtidigt har man lätt att få jobb efteråt eftersom skolan är så affärsinriktad och man har möjlighet till att starta eget under och efter utbildningen. Så det blir nog att söka dit, hoppas på att mina 300 poäng får mig att komma in.
Då blir det flytt till Luleå till sommarn.


Kommentarer
Postat av: joanna

flytta från gällivare, det finns ett program som heter samhälls spinn, tror jag det var. då får man resa och göra projektarbeten ex. första året någon vecka i europa, sedan andra i ex spanien och tredje i typ indien. läs om den kursen, jag tycker det verkar svin kul

2010-01-10 @ 12:51:28
URL: http://joannakarteris.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0