tisdag

Tisdag, less på skolan, less på allt, vill ha helg, vill ha lov, vill ha sommar.
Tanken var att jag skulle göra lite på mitt historiearbete idag men det blev det inte att göra. Har ETT GÄNG kvar på det, men får ta och kirra det någon annan dag för idag har inte orken funnit vägen till mig. As usual...

Min mor, bror och mormor beger sig till Göteborg♥ imorgon. Det var meningen att jag skulle följa med först men är ändrade planer nu. Men jag skiter i det, dels på grund av att jag inte och att jag vill inte vara borta från skolan för man missar så jävla mycket när man äre. Men hade ändå varit skönt att komma bort lite.

I somras när vi var i Götet.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0