boende = löst.. till en början iaf

Nu är det såhär. Evves mamma hade fått tag på en 4a från skolan, ett studentboende alltså. Så i den kommer jag, Evelina och Isabelle bo tillsammans i till en början. Känns faktiskt helt okej, ganska kul faktiskt. Visst, jag vill ha nått eget men det kommer jag kirra men tills dess får jag bo tillsammans med två fina så det är ju bra iaf. Till en början när man är lite ny i det hela med eget hushåll så kan det ju vara skönt att ha nån att dela städningen och matlagningen med. Men jag tror vi kommer få det riktigt kul. Det blir vad man gör det till.




fräna flickor 13år

Nu längtar jag bara till 1 augusti då vi får flytta in. I samband med att boende är fixat - LK boende = kirrat

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0