hej nostalgi

Blev väldigt nostalgisk nyss. Började tänka tillbaka och sakna massa människor. På människor man tappat kontakten med på mindre än ett år. Personer man stått nära, personer man inte känt så bra men ändå fått betydelse för en. Kollade bland annat på Alex.B's facebook och började tänka på förr förra sommarn då jag träffade honom helt av en slump efter 2års tid. Började tänka på alla pitepojkar och alla dagar och kvällar man spenderat med dem. Hur nära man kom vissa, men ändå inte nära alls. Det var komplicerad vänskap. Jag förstår mig inte riktigt på det där än. Men hade riktigt kul med dem och de har satt sina spår. Den tiden kommer alltid finnas där. Hur skevt allt än var.

Nostalgi har aldrig riktigt varit min grej. Men just nu känns den bara härlig. Jag tycker om det jag ser tillbaka på. Det är minnen värda att spara.
Minnen är trots allt bland det bästa vi har...

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0