husvisningen

Update om husvisningen:
Huset ligger bredvid Hedskolan och är väldigt litet. Dock så fanns det källare och där var det två rum som man kunde fixa till sovrum (för mig och min bror). Det var riktigt mysigt hus faktiskt och när källarn är fixad är det nog great! Jag har sett det där huset många gånger men det är väldigt skymt, gården och allt så har som bara sett ena husväggen. Men när man kom in på gården så var det jättemysigt. Men som sagt var det väldigt litet, 86m2 + källare som var lika stor. Men det är ju bara min moder, fader och bror som kommer bo där vardagligen så det funkar.
Man kan flytta in till september. Så får se ifall mamma och pappa är sugna på att lägga bud. Hade känts jävligt skönt att få packa ihop allting här hemifrån och rensa och slänga och packa upp på nått nytt ställe. Men men, får se hur det blir.


Kommentarer
Postat av: bitte

Hej skulle du vilja rösta på min snygga sko i Nellys designa din sko tävling.

Skulle bli väldigt väldigt glad.



http://nelly.com/designyourshoe/?obj=anVSxMNG49hGJyuBNFQvjmqwnpKXz04OnPeYbpdUl9btwJu8O9qv#shoeGallery



Ps kan självklart rösta om du har ett eget bidrag.

kram Bitte

2010-07-19 @ 13:31:24
URL: http://www.lovemercury.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0