not afraid

Just nu har jag faktiskt pepp inför skolstarten. Min nya klass verkar bli väldigt bra faktiskt. Och vi blire hela 34 stycken stod det på NSD.

Tidigare har jag varit lite orolig inför flytten ändå. Jag har varit rädd för saknaden som skulle uppstå, förlusterna som skulle ske. Men nu är jag inte orolig längre. Just nu känner jag att allt kommer bara bli bättre. I alla år har det bara blivit till det bättre med tiden så varför skulle detta vara ett undantag.

Jag är inte samma person som jag var förut. Eller jag är samma person men jag tänker annorlunda, jag prioterar nya saker och jag fungerar inte riktigt likadant. Saker jag brydde mig om förut, saker som höll mig tillbaka har ingen betydelse för mig nu och jag känner mig mycket friare.
Jag känner inga mentala spärrar för att gå vidare längre. Jag är inte rädd för förändringar.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0