sommarlov?

Nu har det gått typ 3 veckor av sommarlovet och ungefär 8 återstår. På samma gång som det inte ens känns som att vi har sommarlov så känns det som att vi har haft lov hur länge som helst. Det känns inte som sommar utomhus och man har inte gjort sakerna som man brukar göra på sommaren.

Det känns som att jag fått så otroligt lite gjort, näst intill ingenting. men om jag tänker efter så har det ju bara gått 3 veckor. Men när jag tänker lite till så är det ju bara 8 veckor kvar. Inte för att jag har ångest för att dom 8 veckorna ska ta slut, det har jag faktiskt inte.

Allt kommer bli så nytt och annorlunda. Så jag längtar mer än fruktar. Jag längtar för att få börja på nått nytt, fruktar för att lämna det gamla. Men helt ärligt tror jag det kommer bli grymt. Jag är inte menad för att stå vars jag står idag.

På söndag åker jag ner till Luleå för att gå på en till lägenhetsvisning. Dock är jag kär i denna lägenhet. Den är på varvet och är helt perfekt för mig så jag håller tummarna för att mina föräldrar ska känna samma sak. 
 
Papi har pratat med mäklarn här i Gällivare om att vi ska sälja huset (dom ska flytta till mindre nu när jag drar). Så känns som att allt är igång nu. Det är ju iofs mindre än 8 veckor kvar.

Och en sak... Verkligheten har inte kommit ifatt mig än.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0