i fredags

I fredags blev det inte att göra nått på hela dan. Men sen mot kvällen kom Madelene till mig. Vi var här ett tag innan vi gick och mötte Victor, Victor och Felix för att gå vidare till Manuella. Där blev det massa svammlande för mig, Madde och Norberg (mamma), jag och Madde åt pizza och pojkarna spelade och sjöng.

Vi träffade Anton (gammal klasskompis som bor i Luleå nu) och Jocke (klasskamrat, eller f.d). Kul att träffa Anton för det var ett bra tag sen, och han verkade väldigt entusiastisk över att jag skulle flytta ner dit.

Kvällen fortsatte hos Felix där vi slog på en film. Dock var Victor väldigt trött så jag och han gick hem till honom och sov.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0