min torsdag

Började med att jag vaknade upp i ett tomt hus, Victors hus. Gick hem vid efter 12 och begav mig ner på stan med Elin vid 1 för att gå på lindex, lämna matchstället och lyssna när Victor och dom spelade. När vi satt och lyssnade träffade vi Tash och Amanda som också kom för att lyssna.




Efter stan gick jag och Elin till Evelina och väntade medans hon gjorde sig klar. Sen gick vi 3 ner till strandcaféet. Dock tog dom inte kort där så vi hade inte pengar så blev bara en dricka var. Sen hade Victor och dom spelat klart så då satt vi där runt ett bord och c-hillade. Sen kom även Madde och gjorde oss sällskap.






Efter strandcaféet for jag och Victor hem till mig. Han låg och sov i vardagsrummet och jag satt och kollade på lägenheter tills vi skulle fara på en husvisning med mamma. Därefter blev det att fara hem och göra sig i ordning för att fara upp till malmberget och kika fotboll.












Och efter fotbollen så for jag, Madde, Elin, Tash, Amanda, Victor, Victor och Felix upp till toppstugan och åt våfflor.











That's it!
Och nu ska jag göra mig i ordning för att fara ut och leka med folk.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0