my tattoo

På onsdag ska jag till Töre och tatuera mig. Har äntligen bestämt mig om vad jag ska göra. Det blir en foot tattoo med texten "this too shall pass". Det är ett engelskt ordspråk som betyder att både dåliga och bra tider bara är tillfälliga.

Den ska alltså påminna mig om att mina dåliga stunder och perioder kommer gå över. Och även att alla bra stunder och perioder också kommer göra det så jag ska påminnas om att uppskatta dem och se värdet i dem medans jag har dem. Eller det behöver inte bara vara stunder och perioder utan även vänner och så. Jag ska påminnas om att hålla mig stark och inte ge upp och även att vara lite mer optimisktsk och uppskatta det jag har. För det behövs.

Det kommer bli ungefär såhär.


Kommentarer
Postat av: madelene

kommer nog bli kanon gumman!<3

2010-06-20 @ 18:15:07
URL: http://madelenenorliin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0