dagens

dagens låt: light years away
dagens frisyr: rakt, utsläppt
dagens smink: solpuder
dagens klädsel: adidaskofta och leggins
dagens planer: var skolan och stan
dagens vill ha: nya sony ericsson
dagens saknad: min kusin
dagens drog: ingen
dagens tråkigaste: snön
dagens finaste: Elin och Isabelle
dagens kram: Lillebror
dagens humör: less
dagens mående: bra
dagens borde: läsa ut min ww2 bok
dagens parfym: bruno banani
dagens bästa: helg
dagens sämsta: finns inget att göra
dagens sysselsättning: skolan och stan
dagens köp: strips
dagens längtan: att flytta
dagens fundering: om det kommer funka...
dagens middag: ingen
dagens kärlek: V
dagens skratt: hm
dagens tanke: måste hitta lägenhet
dagens irritationsobjekt: so:n är inte klar
dagens smycke: inget
dagens önskan: vinna en massa pengar

Förlåt för alla mina dagens-listor men dom är bra när det inte finns något vettigt att skriva. Nu kom iaf Elin så ska ta och göra mig i ordning.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0