dags för uppdatering

Har inte skrivit på skiit länge så tyckte det var på tiden med en uppdatering. Veckan har flygit förbi och imorgon är det ny vecka, nya tag.

Kan ju uppdatera er lite om vad som hänt.

torsdag for jag, EmmaY och Madde till mbgt och lyssnade när pojkarna repade. Var där och umgicks lite och for senare iväg på träningen för att ge presenterna till våran tränare som flyttat till STHLM idag.



jag och sööötEmma

Victor, Kevin, Victor och Felix

En jävligt frän!

Erik med sin nya outfit han fick av oss

Fredag började med skola och slutade med att vi var massa flickor som umgicks hemma hos Elin.

Isac, Jonte, Per, Simon, Jesper och Isabelle

EmmaY och Madde

Maja och Ida

Josse och Isabelle

EmmaE och Elin

lördag kom Victor hit. Sen så gick vi till Madde och umgicks med henne och Emma. For vidare till staoil och sen till Emma. Jag och Victor var helt döda så blev en tidig kväll, for hem till mig. Fick ett snabbt besök av Elin och Jocke innan vi gick och la oss.




Idag, söndag gick jag och Victor över till Felix på morgonen och åt frukost med honom. Tjiiillade där ett tag och gick sen till Madde där hon och Elin var. Chillade jeernet där också. Gick hem, åt och nu kom Emma till mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0