LILLA VM


Det är Lilla VM här i helg och det blir att kliva upp med tuppen varje morgon i helg. Ska sitta i seket för basketen på lilla vm. Känns jävligt jobbigt kan jag meddela.
Tiderna jag fick:
Fredag - 11.15
Lördag - 12.50
Söndag - 11.30

Som sagt for vi ju och åt på Nittaya idag. Riktigt gott men jag är fan fortfarande mätt. Innan gick jag, Elin, Isabelle, Ida, Märta, Josse och A-L på stan och köpte present till Emma. Blev en fiiin ros och ett fiiinfiiint Carpe Diem halsband.
Efteråt for jag och Isabelle hit. Har varit lite smådamp och suttit och skrattat. Nu har hon åkt hem och det känns ensamt. Skulle fara och kolla hockey men den förjävligt kalla isladan kändes inte allt för lockande så sket i det.
Vad som händer ikväll är inte riktigt klar, fick nyss en förfrågan om att kika film med några men får se hur det blir.
puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0