måndag

Idag var man tillbaka till skolan, ett gäng deprimerande. Men nu äre bara att bita ihop. Har en känsla av att den här sista tiden kommer gå väldigt snabbt. Och GUUUD vad jag kommer sakna alla ändå. Eller alla var väl fel ord men många. Alla de man träffar i skolan varje dag, alla dom man får dela skratt med och som gör skolan lite mer värd att gå till. Hur ska jag klara skolan sen utan dom personerna?!

Men men, jag fick iaf ett bra slut på lovet, tillsammans med en söt. Att vakna upp vid hans sida gjorde det inte lika jobbigt att kliva upp så tidigt. Även om jag hellre hade stannat kvar i sängen med honom hela dan.

Kom hem från träningen för en stund sen och nu ska jag hoppa i duschen och sen lägga mig i sängen framför LOST♥
pusshej


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0