onsdag

Dagens väder: SOL!
Och det gillades grymt mycket. Nu tycker jag bara att termometern ska visa några grader varmare och att snön ska ta och smälta.

Mina två söta klasskamrater ♥


Hade nationella i engelska idag. Gick väl sådär, kan inte påstå att det kändes bra. Men men. Efter engelskan hade vi 2 timmar hål, så for hem och chillade jeernet. Victor kom förbi en sväng innan hans buss gick så hann träffa honom också. 12.35 var man tillbaka i skolan för att ha so och idrott.
Måste bara säga att jag hoppas verkligen att vissa personer ska växa till sig under sommaren, nog för att jag inte kommer träffa dom personerna igen (skönt) men ändå.

Onsdagen är över och det känns grymt skönt, torsdagen och fredagen i skolan kommer flyga förbi som vanligt så det är praktiskt taget helg nu.

Imorgon har jag matteprov och engelskadisskussion, grymt segt. Glömde engelskan i skolan, bra där jag vet. Men matten hade jag behövt kolla igenom för det sitter inte så bra som det borde. Fattar inte vad som hänt. Förra året var matten värsta kul och det gick hur bra som helst, nu känns den bara som en stor plåga. Vars är motivationen?!
Slutsats: Lov = välbehövligt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0