torsdagen & fredagen


Igår, torsdag for vi ju som sagt på Nittaya och så. Sen på kvällen kom Felix och Victor till mig. Vi satt bara och pratade och kollade film, inte en film utan typ 5. Klockan blev väldigt mycket och det blev till slut att vaka. Jag blev själv vid 9 på morgonen och utan en endaste minuts sömn begav jag mig sedan till sporthallen i morse för att sitta i seket.

Idag, fredag blev det att fara och kika lite lilla vm. Efter det åkte jag, Elin och Arvid hem till Arvid och chillade järnet tills massa andra pojkar kom. Vi kollade film och pratade. Efter filmen blev det att dra ut och köra runt lite och så. For vidare till Samuel efter ett tag där vi inte blev så långvariga. Mina ögon blev alldeles för tunga pågrund av bristen på sömn så Arvid skjutsade hem mig.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0