igår, lördag

Igår efter att vaknat flera gånger om och legat och segat bestämde jag och Victor oss för att det var dags att kliva upp. Han gick till Felix medans jag gjorde mig i ordning. Sen gick jag dit så tog jag, Felix, Victor och Madde bussen upp till mbgt där vi mötte upp Elin och Norberg. Pojkarna skulle repa så jag, Madde och Elin var där som lite publik. Var där i flera timmar, chillade, svammlade och lekte runt.


jag älskar er






'








När vi var påväg till Konsum för att köpa nått gott stötte vi på Rolandz bussen


Kevin blev trött


Fick ingen bild på Victor.N upptäckte jag nu.

När jag kom hem var jag helt slut. Orkade inte göra nått mer och somnade redan vid 10. Har fått ungefär 14 timmars sömn i natt och ändå är jag grymt trött nu.
Ska ta och göra min svenska nu och sen ta och sussa.
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0