på hedskolan steker vi

Sommarvärmen har börjat visa sig och det är hur underbart som helst. Nu saknas det bara att de sista snöhögarna ska försvinna och grönskan ska kommma.







Några bilder från skolan här i veckan.

Jag har blivit riktigt dålig på att uppdatera hära men är alldeles för lat för att slå på datorn. Anledningen till att jag orkat göra det nu är för att jag har en engelska bokanalys som ska in imorgon och jag har inte ens börjat. Kul.

Men jag kan vara glad över att imorgon är min sista dag med vanliga lektioner på grunskolan. För på söndag beger jag mig ner till Turkiet med älskling och missar sista vanliga veckan. Veckan jag kommer hem ska vi till Norge med skolan och veckan efter det är balen och avslutningen. 

Det här året har gått läskigt snabbt och jag vill inte att det ska ta slut riktigt än. Eller alla skolarbeten och sånt får gärna ta slut, nog för att vi inte haft så mycket det här året. Imorgon gör jag iaf mitt sista prov och det blir i matte. Kul? Nej.

Nä, nu måste jag ta tag i engelskan innan det blir alldeles för sent.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0