människans bästa vän

Galet skönt med lov! Kom till Gällivare igår och blir att vara här tills på lördag.
Igår var det mycket prat om hundar. Våran hund som vi har nu är inte sådär jättekry och vi ska nog ta bort henne. Och då ska mamma nog köpa en ny hund så visade pappa igår vilken hon vill köpa och den var galet söt. Så mest troligt ska hon till Skellefteå imorn och kolla på den för hon är i Umeå nu. Jag är ingen hundmänniska men jag blev kär i den. Så får se hur det blir.

Lhasa apso/Papillon

Sen så hittade jag en annan hund som jag blev kär i. Har lust att åka ner till Kalix och ta med den till Luleå sen men känns inte som att jag har tid till en hund. Vilket är lite synd för den hade varit perfekt. För jag gillar inte riktigt hundar men älskar hundvalpar så därför vill jag ha en hund som är liten hela tiden, hundvalpsliten. Men vill inte ha en renrasig Chihuahua ändå men så hittade jag perfekta blandrasen.
Chihuahua/Papillon


Kommentarer
Postat av: isabelle

okej förstår att du blev kääär! åååh vad söta.

2010-11-01 @ 16:43:43
URL: http://emmaiisabelle.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0