Hej, jag har blivit värdelös på att uppdatera

Jag vet, jag vet, jag vet. Men snart är jag back on track och har en MASSA MASSA MASSA bilder att dela med mig av. Kan meddela att jag skulle bli hemlös i helg, men jag for bo kvar i min nuvarande lägenhet året ut, vilket känns gryymt! Så inge sova på gatan än inte. Blev förövrig just klar med hemtentar som plågat mig sedan i måndags. Eller är inte riktigt klar, har några justeringar att göra imorn på lektionen. Intressant jag vet, livet rullar på här i Lulestad.
Victor var här tisdag till idag. Han for med 20 i 6 tåget imorse. Kul tid att kliva upp, nae.
Imorn är det fredag och min far kommer hit.
På lördag åker han hem och jag ska på halloweenfest med favoriter.
På söndag blir det Gällivare vars jag kommer spenderar mitt lov.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0